Thursday, January 14, 2010

Malang

MALANG. mungkin agak keras dan menusuk kalbu bunyinye tp tu lah hakikat yg aku kne trime skrg.

Mungkin selama ni aku agak selesa ngan kejayaan yg aku peroleh dan mungkin sbb itu aku lupa yg aku juga boleh gagal dlm sekelip mata.

Nk salahkan org pun dah x berguna. kadang2 bkn semua yg kita rancang atau yg kita nak, boleh dpt. walaupun dengan perancangan yg teliti sekalipun. kapal titanic yg gah tu pun leh karam.

aku harap ape jua kesan atau akibat yg aku peroleh dari peristiwa ini, x menjejaskan sgt hasil yg sedang aku genggam... insyaAllah.


"SAMPAH". mungkin itu yg bermain di fikiran jauhari.

aku harap kejadian ni berikan pengajaran yg bermakna utk aku. mungkin hari ni malang buat aku. esok2 mungkin hari malang utk org lain pulak yg kite x tahu.

JANGAN LUPA LIRIK. eh silap.. JANGAN LUPA DIRI. itu yg aku slalu tanamkan dlm hati. tapi mungkin kdg2 terlupa... MANUSIA kan..

tapi takpe. ade lg 1 peperangan yg mungkin boleh mengubah segalanya.

Tanamkan azam. Siram dengan semangat dan usaha dan tuai kejayaan dengan bangga.


Sibuk nye dengan keje. aku nk lupakan kejadian pahit ni tp x boleh. bye2.

3 comments:

  1. sabar wan..semua mesti ada HIKMAH-Nya..kadang2 kita akan ada di bawah. tp bila terjatuh jgn lupa untuk berdiri semula..

    hadapi dengan senyuman :)

    ReplyDelete