Sunday, September 19, 2010

diy iphone 3g ios 4.0 downgrade to ios 3.1.3..

anbelibebel !!!

buat pertama kali aku buat sendiri downgrade iphone aku..
selama ni aku pakai ios 4.0.. tu pun bos tempat aku praktikal buatkan..

lama2 aku pakai, and then try pakai iphone memember lain, baru aku sedar dan rasa lagging2 n buggy2 pulak aku punye..

bile try search kat intenet, yg buat lembab tu sbb iphone 3g x sesuai guna os 4.0.. dan byk org kata iphone 3g baik x payah upgrade ke 4.0....

jadi dgn berdebar2 dan berani mati, aku follow instruction kat youtube cara2 nk downgrade ke 3.1.3.. dan jailbreak skali!!

dan skrg aku bejaya!!

tahniah wan!!! aku sgt gembira sbb dpt betulkan sendiri..... heheheuhuhihihih


link yg membantu aku .... :-

http://www.maclife.com/article/howtos/downgrade_iphone_os_40

dan lg 1 aku search "jailbreak 3.1.3 spirit"


p/s = kalo buat benda ni kat kedai, rm150 wooo!!

No comments:

Post a Comment