Wednesday, September 15, 2010

hari ni raya ke bape aku x igt.

hai. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir kpd lelaki dan.. batin utk awek2... =)

semalam baru smpai dari kampong. lama gak beraya. mula-mula raya kat kampong terengganu belah abah. pastu tido kat pantai ape ntah kat kuala tganu. pastu singgah kuantan. pastu temerloh. semalam baru smpai klang. balik je terus amek abu (kucing kesayangan keluarga) dari umah mak mertua aku. pastu amek putih (kucing turun temurun) dari klinik, mak aku tinggalkan die kat klinik sbb die sakit. pastu balik umah tido. pastu gi beraya pulak ngan kawan-kawan sekolah menengah. best sbb dpt braya ngan kwn2... tp x best sbb ada gak "kwn2" skolah yg x di kenali.. kalo ada org asing kan jd x best. hmmm..


jadi,

mungkin penat beraya kat kampong x ilang lagi, penat drive lagi, pastu terus gi beraya ngan kawan2, hari ni aku demam terok. dah 3-4 hari aku demam tapi hari ni makin teruk. hmm dh makan ubat tp x baik2 lagi..


ape dalam otak aku??

1. gantung je india yg bunuh sosilawati. skang zaman pembunuh kejam muka nerd gila. xde dah parut2 kat muka mcm zaman dlu.
2. bila la uitm ngan nk panggil aku, dh apply dh. nk blaja lg sbb aku anak sulung. lu pikirlah sendiri. bapak aku pun smpai master.
3. maaf kawan2 yg ajak aku beraya ari ni. aku x sihat nk beraya..... =(
4. banyak benda aku nk cite tapi malas nk taip. lagi selesa kalo ada org depan aku pas2 nnt aku cite.


bye. mak aku ajak gi econmart beli barang dapo. kalo aku x tolong, sape lagi nk tolong.. adik aku sume rajin2 blaka.. bile la dorg nk malas... bye2

No comments:

Post a Comment